Sunday, March 10, 2013

bakal

assalamualaikum wbt..

Sebelum saya nak membebel, saja saya nak cakap; peliknya lah hai.. bila saya tengok ada pengunjung dari South Africa (Afrika Selatan) menjenguk ke blog saya ni. hahaha. Alahai sistem yang tak accurate macam tu lah, kan.. yg lawaknya blog ni paling ramai pengunjung dari California. Adakah saya ramai peminat dari sana?? kah kah kah

Cerita this is my story insyaAllah saya akan sambung esok. Hari ni tiba-tiba nak membebel tentang benda lain.

Cuti sem baru-baru ni saya menghabiskan masa saya di Kedah, rumah makcik kesayangan saya. Terlalu banyak yg kami bualkan, sampai berjam-jam macam orang dah tak ada kerja lain nak buat. Anehnya air liur pun tak habis-habis. haha

Dalam banyak-banyak benda yg dibicarakan, umur2 dah macam saya ni mestilah hal kahwin tu hot jugalah topiknya. Pesan makcik saya:

"Imah kalau nak kahwin nanti, carilah yg gila-gila macam sepupu-sepapat kita and  mak- mak sedara kita macam makcik ni. Jangan nanti macam kera sumbang. Tak reti nak bergaul dan tak reti nk melawak"

"itulah.. insyaAllah. memang niat nak cari yg macam tu kalau dapat" kata saya sambil tergelak2 dan sambung gossip kami. =P cewah... demand pulak kannn... hahahaha

amin~~~ :)


No comments:

Post a Comment