Sunday, April 10, 2011

m0nEy iN A CuP Of L0Ve ^^


saja saya menulis post ni, specifically sebagai peringatan tentang 'money in a cup of love'
^^
saya perasan satu benda lah, post saya mostly jenis depressed, sort of sad.
Nampak sangatlah blog ni salah satu cara saya hilang stress. ^^
kenapa saya jarang cerita yg hepi2 ea?

saya rasalah kan, (rasanyalah) sebab bila saya hepi semuanya berlalu dengan sangat pantas. Jantung macam kena tachycardia, masa macam terkena 'suntikan' adrenaline. saya rasa macam kurang masa nak menulis kat sini. Dan, saya banyak spend masa saya dengan family + kawan2.

tapi bila saya sedih saya lebih banyak diam, dan suka menyendiri. Ha, waktu2 macam banyaklah masa saya dengan blog ni, maka banyaklah post yg menyusul. hehe

nampaknya saya kena tukar mood posting kat blog ni lah. :P

satu jelah saya nak cerita, nampaknya saya makin giat lah online shopping ni. Baru saya tahu kenapa boys cepat habis duit. memang tempted. Hampir setiap hari saya jenguk eBay. Bukan kat ebay je, macam2 dah website saya jenguk. tapi saya bukannya beli untuk diri sendiri pun, mostly saya beli untuk keluarga. Oklah tu, kan? tak kan membazir pulak *nak jugak cari excuse* haha :)

Dalam tempoh 2minggu di india ni, dah 5 barang saya beli kat ebay. Lepas barang yg last tu (SEMALAM), *dengan niat sebagai hadiah annivessary mak +ayah, ayah dah sound saya. Kena berhenti. Kena jimat untuk sambung belajar kat melaka. Ok. bye bye eBay. LOL. :P

2 comments:

  1. Hahahahah! patutlah ayah ada cerita, imah asyik beli barang online je ;p

    ReplyDelete
  2. alamakkk.. ayah cerita kat kakno ehh? ayah bising tak? *cuak* hehehe :P

    ala, imah beli benda2 penting la.. hehe

    ReplyDelete