Sunday, January 2, 2011

tAk tErkAtA


Hidup ni macam roda. Klise. Semua orang tahu itu.
Benci tu penyakit hati. Klise juga.
Cinta itu buta.
p/s- kalau cinta berlandaskan nafsu semata sememangnya begitu. Tapi kalau cinta kerana Allah, cinta kita penuh dengan cahaya yg menerangi jiwa, mencelikkan mata.
Itu quote untuk hari ini. semakin banyak perkara bermain di fikiran, semakin saya perlukan masa untuk menyusunnya satu demi satu dan bersusaha mencari jalan penyelesaian bagi setiap satunya. Mencari hikmah dan rahmat yg tersembunyi dengan hati , dan wajah yg tenang.
Semakin saya pendekkan post juga, kerana begitu banyak ingin diceritakan tapi tak tercapai lantaran fikiran ini masih tidak punya kata yg boleh disampaikan dari jiwa saya kepada jiwa pembaca.
Bukan bermakna saya ini seorang yang problematic, tapi saya bersyukur kerana Allah masih memandang saya sebagai hambaNya, maka kerana itu ujian2 ini diberikan kepada saya J moga saya bisa ketemu segala yg baik dari semua ‘RAHMATNYA” ..
amin~

No comments:

Post a Comment