Sunday, May 13, 2012

license

Happy Mother's Day! bagi saya tiap2 hari hari ibu, maka tema saya:

"tiap hari sayanggg~~~ " hahahaha macam iklan PONDS kot, yg si Anne pelakon cerita Cili Padi tu jadi model.



okay, hari ni saya mula daftar dan amik lesen. KERETA DAN MOTOR. aaiyoyoyoyo... saya takut la, serius. takut lagi bawak motor dari bawak kereta. dah sampai bilik rasa menyesal pulak daftar for both. wuwuwuwuwu. dah la pulak tu, dulu saya pernah, kali pertama n terakhir bawa motor., orang suruh slow n berhenti tapi sebab cuak saya terpulas minyak, hampir2 langgar tiang badminton kat laman flat rumah saya tu. satu blok tengok kot!! lepas2 tu orang dok gelak je bila nampk saya dan motor. nasib baik orang tak ingat dah insiden tu, kecuali family saya.

erm kelas hari ni? seawal 6 pagi lebih saya menunggu van untuk datang ambil. pagi tadi hujan dah la lebat. sedap je kalau nak sambung tidur. lepas tu kami ni tak adalah awal sangat pun, elok2 je masa sampai tapi sebab ada budak2 yg daftar lewat, maka kelas kami mula 10am. dalam tempoh tunggu orang tu saya dan sorang kawan saya ni dah siap sarapan, p toilet dan hampir khatam buku panduan drive tu. haahha. bagus jugak, menarik sikit kels sbb tahu serba sikit. rasanya tak adalah boring sangat. kadang2 je saya 'jeling' nota OBG yg saya bawa bersama. hahahha

hurm. balik bilik saya sempat rehat n urus diri, sekarang online sebab baru lepas masak nasi goreng tomyam dengan 'pizza telur' resepi mak saya. hahaha suke2 hati je. =p dah siap basuh pinggan mangkuk n kemas periuk nasi etc, tinggal nak lipat baju n gosok baju. letih jugakkkk.. ahad pun. hmmm..

apa anda buat hari minggu anda?? hehe

No comments:

Post a Comment