Wednesday, April 25, 2012

enjoy & INSPIRED


saya suka baca blog orang. kadang-kadang tersenyum sendiri saya dibuatnya. yang paling seronok bila kita baca tentang sesuatu yg tepat-tepat terkena kat batang hidung yg tak mancung ni. masa tu, mulalah terfikir,

"aku ingatkan aku seorang je yg rasa macam ni" hehehe

lepas tu, bila baca akan rasa ter- inspired pula. itu yg baik, kan??

kadang-kadang kita tak tahu nak tulis apa, tapi akhirnya ends up dengan post yg panjang berjela.

kadang-kadang kita rasa nak pendam semua, tapi tup-tup dah tertulis semua pula..

kalau dulu orang menulis dengan tinta, sekarang hanya jari mematuk papan kekunci. erk?! buruk betul bila sebut papan kekunci. Perasan tak, ini ala-ala direct translation dari keyboard. hahaha

aiyaaa.. sekarang tak banyak masa nak taip post walau saya nak. Emm ok lah ni je lah buat masa sekarang.

p/s- sekarang saya posting psychiatry, susah betul nak elicit history dari pesakit... ada masa saya cerita pengalaman, ok? peace..!! salam~

No comments:

Post a Comment