Wednesday, August 12, 2015

#diaryOfHOLife

"tapi imah xsampai hati.. bila fikir mcm mana kalau imah kat tempat dia"  kataku

ayah terus memotong kataku dgn tegas " jangan nk kesian2 sangat dengan org. Orng xkesian pun dgn kt"

"hmm" balas aku separuh mengiakan kata ayah

Aku ni da sifat semula jadi xboleh tgk org ssh. nak tolong. tapi sifat aku ni menyusahkan dirI aku sndiri. ye. aku tau. tp hati aku tak aman kalau aku xbantu. sebab aku selalu fikir mcm mana pula kalau aku alami kesusahan mcm tu, siapa akn bantu aku?

"Allah ada. igt tu selalu. apa2 pun.. mohon bantuan Allah.." kata ayah mcm dpt membaca apa yg terbuku di hati.

"thummasabilyalassaraa" sahut suara mak dari jauh. mesti mak tahu aku tengah gundah.

Allah beri aku kekuatan.. ampuni hambamu yg byk berdosa ini.... :'(

No comments:

Post a Comment