Saturday, August 25, 2012

movie review: LIFE IN A DAY: SUPERB! :)

sekarang saya tengah tengok movie yg sangat lain dari yg lain. tajuknya LIFE IN A DAY.




apa yg istimewa tentang movie ni? movie ni adalah usahasama YOUTUBE, NATIONAL GEOGRAPHIC dan satu syarikat perfileman. filem ini mengumpulkan video dari orang ramai (192 buah negara), all of it shot on a single day :)

sebenarnya saya suka sebab bila saya termenung dan memerhati sekeliling selalu saya terfikir, apa agaknya orang di seluruh dunia tengah buat? so filem ni macam merealisasikan part of my wonder and dream. seriously bagi saya sangat menarik sebab lain dari lain dan unik. shot yg diambil pula ada yg professional dan ada yg biasa2. tapi cerita ini mampu membuat saya ketawa dan tersenyum sendiri. ini yg penting. kalau nak rasa sendiri perasaan bila tengok filem ni, tengoklah! :)


No comments:

Post a Comment