Thursday, July 14, 2011

hari demi hari

banyak sangat perkara dalam otak ni, dah nk bersawang blog ni tanpa post. banyak sangat benda yg jadi. jom saya listkan sikit.

  1. haritu rumah dimasuki anjing jiran. dah la besar, hitam pulak tu. adeehh..
  2. hari ke 2 exam block 4, auto yg saya naik accident kat simpang depan pejabat pos tu. boleh pulak pak cik auto tu keluar turun, tinggal saya dan kawan dalam auto tu ketakutan sebab cerun sikit simpang tu, auto tu bergerak menuju ke tengah jalan yg sibuk. saya dah ready nk lompat turun dah masa tu (#_#)
  3. Serafin, kucing saya tu muntah darah dengan teruk sekali. takut kami satu rumah tengok. sampai 'lunyai' badan dia, letih muntah2. saya makan ikan/ayam tepi dia pun dia tak berkutik langsung! masa tu saya memang tahu dia dah tenat.. sian diaaa..wuwuwuw
  4. saya makin tak berapa sedap duduk rumah sendiri ni sebab rumah saya ni, pagi ke, tgh hari ke, petang ke, sama je. lampu 24 jam bukak. siang malam pun saya tak tau. gelap ,redup dan sejuk.
  5. Masuk semalam, dah masuk barang ke erm.. berapa ntah , saya beli di ebay. haha
  6. Alhamdulillah mak selamat pergi dan pulang dari umrah
  7. tengah hari tadi saya terjatuh. sakit ok. nak ambil exam tadi sakit je. tak dapat buat clinical skill betul2.
  8. tadi geng travel call, nak pengsan tiba2 bila dengar berapa yg saya kena bayar pada dia. (@_@)

ok lah. banyak je benda jadi, tak tercerita dah. nanti2 lah. ye.

No comments:

Post a Comment